2015/03/21

Witaj deszczowa wiosno!

Cześć wam :)
Długo mnie tu nie było, oj długo. Nie będę się tłumaczyć, najzwyczajniej brakowało mi weny oraz chęci do pisania. Po praktycznie dwóch miesiącach powracam po raz kolejny, stęskniłam się za moim małym blogiem. Co mogę powiedzieć? Przez ten czas, kiedy mnie nie dawałam oznak życia, działo się dość wiele. Multum sprawdzianów, kartkówek i innych dupereli. Szkoda łamać sobie język na to wszystko. Wczorajszy dzień nie należał do najlepszych w moim życiu, jednak mam wielką nadzieję, że już niedługo moja sytuacja ulegnie poprawieniu.
Na zajęcia z informatyki mam za zadanie przygotować film promujący pewne zachowania. Tematyka jest dowolna, dlatego też zdecydowałam się na sport. Jak już wiadomo, niezbyt wiele osób ćwiczy, rusza się. Wynikiem takiego postępowania jest otyłość oraz inne, nieprzyjemne dolegliwości. Chciałabym wypromować właśnie to, aby ludzie wreszcie ruszyli tyłeczki z krzeseł, nie podjadali fast food'ów i zadbali o swoje zdrowie oraz kondycję! Mam już koncepcję na dalsze działania. Ten film może pomóc mi na wybicie się w swojej pasji :) W przyszłym tygodniu, pogoda w moim mieście ma być cudowna i słoneczna. Na pewno nie zmarnuję tych paru dni na obijanie się, kręcenie z kąta w kąt. Mam już naprawdę dosyć ciągłego narzekania na ból gardła, spania całymi dniami z powodu zmęczenia. Kiedyś to się musi skończyć, nie chcę wylądować u lekarza z gorączką. Czas zadbać o zdrowie, ponieważ trochę je zaniedbałam ostatnimi czasy.
Co by tu jeszcze powiedzieć... Żegnam się z wami i życzę udanego weekend'u! ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz